Outsourcing Administracji bezpieczeństwa informacji

 

Przewiń by dowiedzieć się więcej

Na czym polega
outsourcing ABI?

My

Sprawujemy za Ciebie funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji.

Ty

Pozbywasz się odpowiedzialności karnej za nadzór nad ochroną danych osobowych Nie musisz rejestrować zbiorów danych osobowych. Innymi słowy oszczędzasz czas.

Dlaczego warto nam
powierzyć funkcje ABI?

1

Zajmujemy się ochroną danych osobowych od 2009r

2

Zapewniamy komplementarność usługi, pracujemy jak GIODO – informatyk i prawnik

3

Nasze systemy ochrony danych osobowych są sprawdzone – przeszły kontrolę GIODO z pozytywnym wynikiem

4

Na co dzień pracujemy dla biznesu – wiemy, że Twój czas jest cenny i szanujemy go

Porozmawiaj z nami i zyskaj pewność, że trafiłeś pod właściwy adres!

Skontaktuj się

W ramach outsourcingu ABI
oferujemy:

Wariant A - Kontroling

Czytaj więcej

Wariant B - Processing

Czytaj więcej

Wariant A - Kontroling

  • audyt/wdrożenie dokumentacji dot. ochrony danych osobowych
  • cykliczny audyt sprawdzający,
  • konsultacje prawne i informatyczne,
  • szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych,
  • sporządzanie umów powierzenia,
  • nadzór nad aktualizacją dokumentacji
  • nadzór nad prowadzeniem zbiorów danych osobowych
  • kontakt z GIODO, asysta podczas kontroli

Skontaktuj się

Wariant B - Processing

  • audyt/wdrożenie dokumentacji dot. ochrony danych osobowych
  • cykliczny audyt sprawdzający,
  • konsultacje prawne i informatyczne,
  • szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych,
  • sporządzanie umów powierzenia,
  • aktualizacja dokumentacji
  • prowadzenie zbiorów danych osobowych
  • kontakt z GIODO, asysta podczas kontroli

Skontaktuj się

Warto wiedzieć
Ochrona danych osobowych

Stworzenie właściwego systemu ochrony danych osobowych to konieczność wdrożenia wielu procedur, przygotowania rozbudowanej dokumentacji, dokonywania odpowiedniego zgłoszenia do Generalnego Inspektora Danych Osobowych, a także stworzenia zabezpieczeń infrastrukturalnych – fizycznego zabezpieczenia danych osobowych przetwarzanych przez firmę. Wypełnienie szeregu obowiązków może być niezwykle kłopotliwe, zwłaszcza dla mniejszych przedsiębiorstw, które nie mają wcześniejszych doświadczeń w dziedzinie ochrony danych osobowych. Dla takich przedsiębiorców, jednym z alternatywnych rozwiązań jest właśnie outsourcing administracji danymi osobowymi. Firma podejmująca się realizacji tego typu usług to Administrator Bezpieczeństwa Informacji – Wrocław oraz inne większe polskie miasta to siedziby firm zajmujących się świadczeniem tego typu usług.

Najważniejszą zaletą outsourcingu administracji bezpieczeństwa informacji we Wrocławiu lub gdziekolwiek indziej, jest brak konieczności prowadzenia przez przedsiębiorstwo skomplikowanej dokumentacji oraz wdrażania wielu procedur wpływających na podniesienie poziomu bezpieczeństwa danych. Tego typu procedury choć stosunkowo proste, w przypadku małych przedsiębiorstw mogą być wyjątkowo uciążliwe, pochłaniając mnóstwo czasu i energii pracowników. Zasobów, które można spożytkować w zdecydowanie lepszy sposób.

Skuteczny system ochrony
Krok po kroku

Warto pamiętać, że każdy profesjonalny Administrator Bezpieczeństwa Informacji (Wrocław jest siedzibą firmy Security Partners, przedsiębiorstwa świadczącego usługi administracji danymi osobowymi) posiada odpowiednie zaplecze techniczne i prawne. Dzięki temu administracja powierzonymi takiej firmie danymi osobowymi odbywa się zgodnie z wymogami Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Zlecając usługi administracji danymi osobowymi zewnętrznej firmie, z jednej strony masz gwarancję, że dane o klientach i pracownikach firmy są odpowiednio chronione, a z drugiej strony pozbywasz się odpowiedzialności karnej, która może wynikać z niewłaściwego zarządzania tego typu informacjami.

Rezygnacja z samodzielnego administrowania bezpieczeństwem informacji to coraz częstszy standard postępowania wielu małych i średnich przedsiębiorstw nie tylko we Wrocławiu. Podjęcie takiej decyzji wbrew pozorom nie podnosi kosztów funkcjonowania firmy za administrację danymi, powierzenie zewnętrznej firmie zdejmuje z pracowników wiele uciążliwych i czasochłonnych obowiązków takich jak przystosowanie infrastruktury technicznej i informatycznej do wymogów bezpieczeństwa przechowywania danych, wdrażanie i przestrzeganie procedur, przygotowanie obszernej dokumentacji itp.

Inne usługi security partners w zakresie ochrony danych osobowych:

ZGŁASZANIE ZBIORÓW DANYCH DO GIODO

Przeprowadzamy proces zgłaszania zbiorów danych osobowych do rejestracji w GIODO. Od analizy przetwarzanych w firmie danych osobowych, przez przygotowania dokumentacji po samo zgłoszenie wniosku do rejestracji.

Czytaj więcej

AUDYT DANYCH OSOBOWYCH

Celem audytu jest zbadanie zgodności działania Twojej firmy lub instytucji z aktualnie obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony danych osobowych.

Czytaj więcej
Top

BEZPŁATNE
KONSULTACJE
TELEFONICZNE

Umów się na bezpłatną konsultację z ekspertem!
Czytaj więcej

Koszyk jest pusty!